Як зробити замовлення

Як знайти та вибрати потрібний товар.

Асортимент нашого Інтернет магазину постійно поповнюється. Якщо Ви бажаєте знайти необхідний Вам товар, то найпростіший спосіб – скористайтесь нашим каталогом. Усі товари розбиті на товарні групи, їх назви відображаються як графічних зображень і підписів до них. Вибравши товарну групу, Ви попадаєте на сторінку докладного каталогу цієї групи. Далі, рухаючись по розділах каталогу, Ви потрапляєте до списку товарів з короткою інформацією про них. Щоб переглянути детальну інформацію про товар, що Вас цікавить - натисніть на його зображення або назву, після цього Ви потрапите на сторінку опису товару.

Використовуйте пошук.

Знайти товар можна за допомогою пошукової системи (форма запиту знаходиться на кожній сторінці в лівій частині, над каталогом товарів). Для цього необхідно набрати слово у формі запиту та натиснути кнопку праворуч. Результати Вашого пошуку будуть відображені на спеціальній сторінці зі списком товарів, що мають це слово або словосполучення в описі, назві та інших полях.

Реєстрація.

Реєстрація не є обов'язковою для відвідувачів нашого Інтернет-магазину. При оформленні замовлення нам потрібна деяка інформація про Вас для того, щоб доставити Вам замовлення, і Ви змогли його сплатити. Зареєструватися Ви можете в будь-який час, і інформація зберігатиметься доти, доки Ви не виявите бажання її видалити або виправити. При заповненні форми реєстрації зверніть увагу, що деякі поля є обов'язковими для заповнення.

Як оформляється замовлення?

Оформляючи замовлення Ви можете вибрати валюту, яка Вам зручніша (гривні, долари США, Євро, рублі Росії). Вікно вибору валют знаходиться у нижньому правому кутку.

Переглядаючи пропоновані товари, на тих, що Вас зацікавили, ви натискаєте кнопку "У кошик". Після цього з'являється напівпрозоре вікно, в якому Ви вказуєте потрібну кількість та натискаєте кнопку "Перелічити". Якщо ви закінчили вибирати покупки та хочете оформити замовлення, Вам необхідно натиснути у цьому вікні кнопку "Оформити замовлення". Якщо Ви хочете продовжити вибирати товари, то натисніть на посилання "Повернутися до покупок" і продовжіть переглядати каталог. Якщо Ви більше нічого не вибрали, Вам потрібно зайти в "Мій кошик" і натиснути кнопку "Оформити замовлення".

При оформленні замовлення Вам необхідно ввести точні дані - електронная адреса e-mail, ПІБ, адреса доставки, контактний телефон. Будь ласка, уважно вводьте дані!

Під час реєстрації уважно заповнюйте всі обов'язкові поля (помічені зірочкою)!

Ретельно перевіряйте правильність написання e-mail адреси, телефону та адреси доставки!

Оформлення замовлення.

За телефонами замовлення не приймається! Для цього є цей сайт інтернет-магазину.

1. Вам буде запропоновано вибрати спосіб доставки. Про варіанти доставки дивіться на сторінці "Доставка".

2. Вам буде запропоновано вибрати спосіб оплати. Про засоби оплати дивіться на сторінці «Оплата».

3. Вам буде запропоновано підтвердити дані на замовлення. На цьому етапі ви можете редагувати введену вами інформацію.

4. Замовлення надіслано на обробку.

Шановні покупці!

Після успішного оформлення замовлення ви обов'язково отримаєте електронною поштою лист-підтвердження про прийняття замовлення нашим магазином. Якщо його немає протягом години - перевірте папку СПАМ. У міру обробки вашого замовлення ми будемо інформувати вас про всі важливі зміни. Поточний стан вашого замовлення ви завжди можете відстежити, пройшовши за посиланням, зазначеним у листі-підтвердження та інших інформаційних листах, що стосуються Вашого замовлення.
Будь ласка, не чекайте дзвінка від магазину, ми не можемо фізично обдзвонити всіх! Вся інформація по замовленням надходитиме на електронну пошту, вказану в замовленні.

Статуси замовлень

Статуси замовлень служать для сортування замовлень за рівнем виконання. Статуси змінюються у процесі обробки замовлень.

На даний момент у нашому магазині використовуються такі статуси:

1. "Новий".

Після оформлення замовлення вам буде надіслано листа з переліком замовлених вами товарів. Лист буде надіслано на адресу електронної пошти, вказану вами при оформленні замовлення або реєстрації.

2. "В обробці".

Означає, що замовлення приймається на обробку нашими операторами, де буде проведено перевірку наявності товару на складі. Після чого вам буде надіслано листа з інформацією про наявність ваших товарів та час доставки відправлення вашого замовлення, реквізитами для оплати.

3. "Відкладений".

4. "Чекання оплати".

Після нашого підтвердження наявності товару на складі, якщо ви обирали оплату за передоплатою, Вам необхідно оплатити замовлення протягом 7-ми робочих днів.

5. "Оплачений".

Оплату за замовлення отримано. Надсилання замовлення зазвичай відбувається наступного дня після отримання оплати.

6. "Відправлено".

Товар передано нашими працівниками до транспортної компанії або на пошту для доставки або відправлення вашого замовлення за вказаною вами адресою.

7. «Оплачений та доставлений».

Статус надається замовленням після отримання нами повідомлення про доставку товару клієнту. Будь ласка, повідомляйте нам про отримання замовлення.

Увага!

Статус «Замовлення скасовано» надається замовленням у випадку, якщо ви з яких-небудь причин відмовилися від покупки, або термін очікування оплати перевищує 7 робочих днів.

Якщо у Вас виникли проблеми з оформленням замовлення, Ви можете поставити свої запитання за тел. +38 099 503-50-96 (Viber), Skype: salfetki.kiev.ua або ел. поштою zakaz@salfetki.kiev.ua