Повернення

Повернення та заміна товару

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» обмін та повернення товару можливе у строк до 14 календарних днів з моменту доставки товару клієнту.

Для повернення або обміну товару має бути об'єктивна причина, а також обов'язкова наявність ярликів, упаковки та документів, що підтверджують оплату (чеки, розписки кур'єра тощо).

Товар не повинен бути у використанні, а повинен мати товарний вигляд (упаковка товару не повинна бути розкрита!).

Якщо Ви отримали неякісний (бракований) товар або не те, що замовляли, оплату за повторну доставку сплачує продавець.

В інших випадках обмін або повернення оплачує Покупець!

Звертаємо Вашу увагу, що помилково замовлений товар не є об'єктивною причиною повернення, оскільки це сталося не з вини продавця.

Гроші повертаються протягом тижня після того, як магазин отримає посилку з товаром.

У деяких випадках вартість бракованого товару може бути компенсована повністю або частково (за погодженням сторін) без його повернення до магазину за наявності фото або відеофайлів, що підтверджують факт шлюбу.

При замовленні в магазині враховуйте різну колірну передачу моніторів комп'ютерів, у зв'язку з чим яскравість і колір зображення на фото в магазині може відрізнятися від реального.

Усі заготовки з дерева (панно, шкатулки та інші заготовки) можуть мати допуски в розмірах, але не більше 10 мм від зазначених в описі товару.

Повернення та обмін хорошого, НЕ бракованого та не використаного товару (упаковка товару не повинна бути розкрита!) відбувається за рахунок покупця у строк до 14 календарних днів.

Уважно вивчайте характеристики товару, ми надаємо вичерпну інформацію, безкоштовно консультуємо за телефоном, електронною поштою та Skype.

У будь-якому випадку, перед поверненням товару, просимо Вас зв'язатися з адміністратором магазину за телефоном або електронною поштою та повідомити Ваші претензії до товару.

Коротка інструкція щодо повернення або заміни товару:

1) При отриманні товару Ви переконалися, що посилка з товаром не пошкоджена. Якщо посилка має сліди падіння, порвана або інші пошкодження, Ви при співробітнику компанії перевізника (Укрпошти, Нової Пошти та ін.) складаєте письмову претензію та вирішуєте питання компенсації зі службою доставки. Кожна посилка застрахована як мінімум на суму вартості замовлення. Всі товари в посилці ретельно упаковуються і прокладаються матеріалами ущільнюючими і робиться максимально можливе, щоб ваше замовлення доїхав у непошкодженому вигляді. Тому переконливе прохання під час розпакування уважно діставати товар і оглядати ущільнювальні матеріали, оскільки часто серед картонних листів не знаходять замовлені декупажні картки, листи рисового паперу, плівку.

2) Ви отримали замовлення і в ньому немає якоїсь позиції товару або надіслали той товар або замовлений вами товар пошкоджений. Вам необхідно зв'язатися з адміністратором магазину за телефоном або електронною поштою та повідомити ваші претензії до товару: а саме прізвище та ім'я замовника (або номер замовлення), дату замовлення, назву (або артикул) та кількість проблемного товару.

3) Очікуйте на рішення адміністратора магазину, на це може знадобитися 1-2 робочі дні (при нестачі товару необхідно провести переоблік даної позиції), для відправки нової посилки з відсутнім товаром потрібна його наявність на складі і т.д. і т.п.
Тому просимо запастися терпінням та розумінням. У будь-якому випадку, адміністратор зв'яжеться з вами та погодить вирішення вашої проблеми. Всі непорозуміння вирішуються в індивідуальному порядку і зустрічаються вкрай рідко, співробітники магазину при упаковці товару намагаються максимально уважно та ретельно все упаковувати, перевіряючи та переконуючись, що товар якісний і в нормальному стані, але це не завжди можливо, наприклад, якість запакованих фарб, клею, лаку перевірити неможливо не розкривши упаковку - що неприпустимо. Годинники перед відправкою обов'язково перевіряються батарейкою.